Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb på MyStack.dk, til levering i hele Danmark, herunder brofast og ikke-brofaste øer. Du skal være berettiget til at bruge et betalingskort for at kunne handle på vores hjemmeside.

Firma information:

MyStack ApS
Gl. Hobrovej 151, 8920 Randers NV
Vareudlevering (efter aftale): Agerskellet 46 v/rampen, 8920 Randers NV (Ved Centrum Bogbinderi a/s)
E-mail : kontakt@mystack.dk
Cvr nr. 38 60 32 13

Sådan handler du:

Det er nemt at handle hos os – bare følge denne procedure:

– Vælg et produkt, og læg det i indkøbskurven ved at klikke på ”læg i kurv”.
– Gennemfør dit køb ved at klikke på knappen “gå til kassen” ved indkøbskurven i øverste højre hjørne.
– Udfyld med dine informationer (adresse, post nr. tlf. nr. og følg instrukserne trin for trin, indtil du kommer til betaling).
– Du modtager en ordrebekræftelse og faktura via din e-mail adresse umiddelbart efter du har afgivet din ordre .
– Betalingen vil blive trukket fra dit betalingskort, den dag varerne forlader vores lager.

Produkt priser:

Prisen på den enkelte vare vises i listen over produkter ,på produktsiden og i indkøbskurven. Prisen på varen er inklusiv 25% moms, men eksklusiv fragt. Alle vores priser er angivet i DKK.

MyStack påtager sig intet ansvar for udsolgte varer, og trykfejl på hjemmesiden. Enhver trykfejl vil blive rettet, så hurtigt som muligt.

Betaling:

Du betaler ved at klikke på knappen “Gå til betaling”. Indkøbskurven viser den samlede pris inklusive moms og fragt.

Vi trækker ikke på dit betalingskort, før vi sender din bestilling.

Du kan bruge følgende betalingskort:

– Dankort
– Visa
– Visa Electron
– MasterCard
– Maestro
– EAN-faktura

Alle køb på MyStack foregår gennem en sikker, og krypteret SSL-forbindelse. 

Dine kreditkortoplysninger lagres ikke hos os, og din betaling trækkes først når varen er afsendt fra os.

Du vil blive bedt om at oplyse følgende:

Kortnummer (16 cifre præget på forsiden af ​​kortet)
Udløbsdato (præget på kortets forside )
Sikkerhedskode (tre cifre er trykt på bagsiden af ​​kortet, lige over magnetstriben længst til højre)

Ved afhentning på vores lager, kan den betales kontant (eller med MobilePay).

Bankoverførsel accepteres også – Nordea 2877 – 6285 867 353

Ordrebekræftelse og faktura via e-mail:

Når du har afgivet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse via din e-mail adresse. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om din ordre, leveringsadresse, betalingsmetode, priser, kontakt oplysninger om MyStack.

E-mail: På dagen hvor MyStack sender dine varer, vil du modtage en e-mail via din oplyste e-mail adresse.

Levering og fragt:

Vi stræber efter at levere alle ordrer modtaget på hverdage så hurtigt som muligt, dvs inden for 8-14 arbejdsdage. Hvis du indsender en ordre på en lørdag eller en søndag, vil leveringstiden starter på den først kommende hverdag.

Varerne leveres til kantsten – husk at oplyse dit telefon nr., i tilfælde af at vognmanden har brug for at kontakte dig.

OBS! Vi leverer kun til fremkommelige adresser, små veje og grusveje i sommerhusområder/kolonihaver kan give problemer.

Er du ikke hjemme når fragtmanden kommer, står du selv for omkostningerne til en genudlevering. Er du i tvivl om din vej er fremkommelig er du meget velkommen til at kontakte os.

Ønsker du selv at afhente på vores lager adresse i Randers, er det også mulig. Kontakt os på kontakt@mystack.dk for nærmere aftale.

Lager adresse, Agerskellet 46 v/rampen, 8920 Randers NV

Fragt priser:

– Afhentning på lager = Gratis
– Jylland, Fyn, Sjælland, Lolland/Falster = 395 kr.

Levering med GLS sker til nærmeste GLS-pakkeshop. (Når der leveres med GLS vil man ikke blive ringet op 1 time før levering).

Alle ordre der afsendes fra MyStack sendes via Centrum Bogbinderi A/S

Du kan forvente:

Paller: Knaster og ujævnheder kan forkomme. De malede paller er grundmalet med vandbaseret maling, glans 20.

Madras: Betræk er ikke monteret på skummadras/pude, dette er for at beskytte tekstilet under transport. Ønskes montering, kan dette gøres mod tillæg. (Kontakt os inden bestilling).

Tekstil: Vores stof og betræk er nøje udvalgt og i den allerbedste bedste kvalitet. Indtil flere af tekstilerne er Oeko-Tex® certified. Ude tekstilerne er med en speciel marine behandling (100% Sunbrella Acryl).

Fortrydelsesret:

14 dages fortrydelsesret (Gælder dog ikke ved special fremstillet ordre)

Du har 14 dages ubegrænset fortrydelsesret for dine indkøb. Den 14-dages fortrydelsesret bliver effektiv, når du modtager varen. Dog skal du være opmærksom på, at fortrydelsesretten kun kan udnyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og i samme mængde. Dvs fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, der klart reducerer produktets salgsværdi væsentligt. Vi beder dig om at gemme al forsendelsesemballage på produktet – dette er ikke et krav, men det vil lette behandlingen.

Du kan fortryde købet ved at nægte at modtage varen, eller ved at returnere varen til MyStack, enten personligt eller med fragtmand. Når vi har modtaget varen og bekræfter, at den er i god stand, vil vi refunderer prisen for produktet til dit kreditkort. Du skal selv betale fragtomkostningerne ved at returnere en vare.

Husk at gemme din fragtkvittering som dokumentation for forsendelse af produktet. Bemærk, at vi ikke modtager varer sendt pr. efterkrav.

Generel information om returnering :

Vi beder dig om at returnere dine produkter forsvarligt emballeret for at undgå skader under transport. Vi anbefaler også, at du følger ovenstående retningslinjer for at sikre en hurtigere og lettere sagsbehandling at de returnerede produkter.

Reklamation:

MyStack tilbyder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten omfatter ikke fejl, skader eller almindelig slid og ælde, som følge af fejlagtig brug af produktet. Derfor bør MyStack informeres rettidigt vedr. klager over fejl og mangler, som bør opdages ved ordinær inspektion af produktet. Klagen skal indgives inden for en rimelig tid for afsløring af defekten.

Du skal betale fragt omkostninger ved returnering af produktet. Men hvis klagen er berettiget og rettidig, vil MyStack refundere fragt til dig.

For at lette og fremskynde behandlingen af ​​din klage, anbefaler vi, at du gør følgende:

Sende en mail til : kontakt@mystack.dk

Husk at gemme din fragtkvittering som dokumentation for forsendelse af produktet. Send en kopi af denne til kontakt@mystack.dk og sammen med en kopi af din ordrebekræftelse/faktura på de varer som der returneres.

Generel information om klager:

Vi beder dig om at returnere dine produkter forsvarligt emballeret for at undgå skader under transport.

Når du returnerer en vare, beder vi dig vedlægge tilstrækkelig information med varen, såsom en kopi af din faktura, samt registreringsnummer og kontonummer for en eventuel tilbagebetaling af varens købspris.

Vi gør opmærksom på at special fremstillede ordrer ikke kan retuneres, med mindre der er tale om fejl i/på produktet.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@mystack.dk

Annullering af ordrer:

Såfremt der mod forventning skulle ske, at vi ikke kan leverer de bestilte varer, vil vi informere dig via e-mail, at din ordre er blevet annulleret, og der vil selvfølgelig ikke blive trukket på dit betalingskort.

Fortrolighedspolitik:

MyStack forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. MyStack vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. MyStack vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

 

GDPR / PERSONDATAPOLITIK /DATABESKYTTELSE

MyStack ApS samler oplysninger om vores online besøgende. Dette gør vi for at tilpasse og forbedre indholdet på www.mystack.dk til hver enkelte besøgende, så vi kan give en bedre brugeroplevelse. Som bruger hos MyStack ApS er du omfattet af EU’s persondataforordning. Formålet med EU’s persondataforordning – også kaldet GDPR – er at beskytte dine personlige data som vi indsamler om dig og dit online brug af MyStack ApS.

Nedenfor kan du læse om hvilke oplysninger, vi indsamler, hvordan vi opbevarer dem og hvordan vi behandler dem.

Hvad er cookies?
En cookie er en lille fil som lagres på din computer, smartphone eller tablet, når du besøger en ny hjemmeside bl.a. MyStack ApS.
Cookies bruges på næsten alle hjemmesider og bruges til at genkende dig, når du besøger os online, huske dine indstillinger, målrette annoncer/produkter og opsamle statistik, der er ingen personlige data, der kan identificere dig som person, gemt i vores cookies. Cookies bruges udelukkende til trafikmåling, så vi kan få et overblik over hvordan websitet bruges, hvor mange besøgende vi har, hvilke sider der kigges på, samt hvorfra den besøgende kommer.

Vores hjemmeside indeholder cookies fra tredjeparter. Det kan bl.a. være fra:

– Facebook, Facebook Manager/Analytics

– LinkedIn

– Instagram

– Google Analytics

Formål med cookies:
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som vil have størst sandsynlighed for at være relevante for dig, at registrere dine køb og betalinger, samt at kunne levere de services, du har efterspurgt, som f.eks. at fremsende et nyhedsbrev. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores indhold og services.

Sikkerhed:
Vi har oprettet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod at dine oplysninger, hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. Vi kan yderligere forsikre dig om at dine oplysninger ikke vil blive brugt af eller solgt til en udefrakommende tredjepart. Kreditkortoplysninger sendes krypteret til PBS med en SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Du kan se at MyStack ApS, er en sikker hjemmeside at handle på og oplysninger sendes sikkert, ved at se en ‘hængelås’ foran webadressen i browseren.

Videregivelse af oplysninger:
Data om din brug af websitet, hvilke annoncer, du modtager og evt. klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment m.v. videregives til tredjeparter i det omfang disse oplysninger er kendt. Du kan se hvilke tredjeparter, der er tale om, i afsnittet om ”Cookies” ovenfor. Oplysningerne anvendes til målretning af annoncer.

Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Det kan bl.a. være UnoEuro, hvor siden er hosted og MailChimp hvorfra vores nyhedsbreve udsendes (vi udsender indholdsrige og informative nyhedsbreve ca. 2 til 4 gange årligt). Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål. Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller firmaer, som giver dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Beskyttelse af dine personoplysninger:

Personoplysninger er alle slags informationer der på en eller anden måde kan henføres til dig. Når du benytter vores hjemmeside indsamler og behandler vi nogle informationer. Det sker f.eks. ved almindelig brug af siden, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev eller vores kundeklub, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som kunde, øvrig brug af services eller foretager et køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, smartphone eller tablet, dit IP-nummer, geografisk placering, samt i nogle tilfælde hvilke sider du klikker på.

I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login, tilmelding af nyhedsbrev og ved køb.

Du har ret til adgang:

Du kan til enhver tid kontakte MyStack ApS og få oplyst hvilke personlige data, vi har om dig. Du har ret til at få disse data rettet eller slettet.

 

Du har ret til at blive glemt:

Du kan altid kontakte MyStack ApS og udøve din ret til at få slettet alle personlige data, som vi har på dig.

På nær i følgende tilfælde:

– Hvis du har foretaget et køb på vores webshop, beholder vi dine oplysninger i henhold til bogføringsloven*

– Hvis du har en uafsluttet bestilling hos os

– Du har en reklamations-/returordre sag

Indsigt og klager
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: kontakt@mystack.dk.

* Vi opbevarer dine personoplysninger, så længe de er relevante for dig og os. Dog er vi underlagt bogføringsloven og forældelsesloven, og skal derfor opbevare dine data i en bestemt årrække.

Databeskyttelsesmyndighed
Hvis du ønsker at klage over brugen af dine oplysninger kan du til en hver tid kontakte os. Du har ligeledes mulighed for at klage over behandlingen af dine personoplysninger ved at henvende dig til http://datatilsynet.dk/forside/.

NB: Når du anvender vores webside, så accepterer du ovenstående vilkår.